Obradoiro de educación afectivo sexual/vínculo amoroso.
Unha educación sexual que se base no respecto á diversidade e que eduque para a convivencia e a igualdade, contribúe a que poidamos entendernos e aprendamos a entender as realidades das outras persoas. Obxectivos Propiciar unha formación baseada na normalización da sexualidade, a igualdade e o respecto que contribúa ao desenvolvemento dunha sexualidade e uns vínculos saudables. Contidos
Destinatarios Alumnado de ESO, Bacharelatos e ciclos formativos. A demanda en EPO. Metodoloxía Non directiva, intentando establecer espazos de expresión, escoita e elaboración no aula para o traballo de actitudes a través do diálogo. En todo caso, activa, participativa, dinámica e construtiva. Inscrición Por mediación da dirección ou do departamento de Orientación do centro educativo. |
Obradoiro de habilidades sociais.
Reflexión e práctica en torno á adquisición de competencias e actitudes que nos fan sentir mellor e nos axudan a establecer relacións sociais máis satisfactorias. Obxectivos Recoñecer e coñecer as habilidades sociais, practicalas e reflexionar sobre a súa utilidade para sentirnos mellor e relacionarnos dun xeito satisfactorio. Contidos
Destinatarios Alumnado de ESO Metodoloxía Non directiva, intentando establecer espacios de elaboración no aula para o traballo de actitudes a través do diálogo e a creatividade. En todo caso, activa, participativa, dinámica e construtiva. Inscrición Por mediación da dirección ou do departamento de Orientación do centro educativo. |
Obradoiro de competencias emocionais.
Aprender a escoitarse, a identificar as emocións, a linguaxe corporal, e os pensamentos que xurden de todo isto. Manexo de emocións para sentirnos ben e mellorar as nosas relacións. Obxectivo Repensar o desenvolvemento dende o traballo coa linguaxe, a creatividade, o pensamento crítico e o manexo emocional. Contidos Recoñecemento e coñecemento das emocións. Pensamento crítico, diverxente e creativo. Manexo emocional. Destinatarios Alumnado de ESO. Metodoloxía Non directiva, intentando establecer espazos de elaboración no aula para o traballo de actitudes a través do diálogo e a creatividade En todo caso, activa, participativa, dinámica e construtiva. Inscrición Por mediación da dirección ou do departamento de Orientación do centro educativo. |